Senaste Inlägg

ALLA hjärtans dag..............

Jag gillar ju traditioner, så varför inte ha en dag då man tänker
på och vårdar sina nära och kära. Och varför inte också alla goa
vänner men har dom är också viktig i livet, utan vänner skulle
livet bli bra enahanda, tänk efter!


Så därför delar jag ut en sådan till min kära sedan över 30 år!
  

Mina barn tänker man också på förstås lite extra och hoppas
att allt ska lösa sig bra för dom i livet



Och till vännerna, ha en underbar dag med era kära
ni får en speciell kyss av mig idag.

 


2 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2010-02-14 @ 14:59:44

Hej kåra vänn,



Jag önskar dig också en mycket speciell alla hjärtans dag!



kram och kyss Marieke

Postat av: Kajsa den 2010-02-14 @ 17:18:40

Bilderna på "ryska kyssar" påminner starkt om GLASS!

Ha det hjärtligt själv vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback