Senaste Inlägg

Ny månad.......

Ja nu har vi tagit oss igenom den värsta vintertiden, nu är det bara att se frammåt
snart blir det sommartid några dagar till bara. Och OS har det varit också, jag tycker
att det har varit fantastiskt ur svensk synpunkt, många bra insatser och många
timmar har det blivit framör TV:n på bästa sändningstid. HEJA SVERIGE!
Två spelningar har jag haft under OS tiden, men jag lyckades fixa det också,
fick spela in det man gick miste om och titta på när man kom hem.
26 Febr var Helene och jag tillsammans med Kajsa och Runo på Teater på
Södra Berget " Liket som visste för mycket" en fartfylld fars var det och den var jäkligt rolig
bra skådisar  Lasse Brandenby och Regina Lund var bäst.
Sen på lördag fick jag känna på surströmmingslukt när jag spelade åt "surströmmingsakademin"
lite sugen blev man allt, men den tiden kommer.
I måndags var jag tillsammans med företagarna i Västernorrland och tittade på
TIMRÅ - MoDo vilken härlig match det blev, spännande med rätt utgång  5-4 seger för Timrå
helt enkelt livsnödvändigt för att behålla avståndet ner till kvalplats.
Och till helgen bär det av till London med Herrklubben vi ska se Arsenal mot Burnley på
Emirates Stadium, vi åker fredag morgon är tillbaka på natten mot tisdag.


2 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2010-03-03 @ 20:39:14

Hej Livsnjutare,



Ha det så trevligt i London!!



Viksjöbo

Postat av: Marieke den 2010-03-09 @ 09:57:19

Hej Leif,



Välkommen tillbaka i Sverige! Jag hoppas du har haft vackra dagar i London!



kram

Viksjöbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback