Senaste Inlägg

VÅR I LUFTEN ?

Kajsa inspirerade mig till vårkänslor, ja kanske är den på gång
om inte så kommer den snart var så säker.
I dag i Sundsvall går solen upp  05:43 och ner går den 18:13
det är faktiskt en hel del sol, OM MAN KAN VARA UTE DEN TIDEN FÖRSTÅSS. 
I alla fall så var jag sjuk hela förra veckan så det blev inte många knop,
men nu är det dags att ta nya tag. Först och främst njuter jag över
TIMRÅS fantastiska avslut på serien och även över deras krigarinställning i
slutspelet, dom har faktiskt inte förlorat dom senaste 13 matcherna vid full tid
kanonbra gjort. Nu är det 1 - 2 i matcher och det är naturligtvis inte lätt med
tanke på att nu väntar 2 bortamatcher, men man vet aldrig vad som händer
pucken är ju som bekant rund. Och den där 51:an ska man se upp med,
det är ju faktiskt en matchvinnare:    HEJA TIMRÅ 



Till helgen väntar Stockholm och Björn Skifs på Cirkus ska bli kul
Helene och jag åker tillsammans med Lena o Olli, Björn är inte direkt
någon av mina favoriter men han har gjort många bra låtar och är
ju lite spexig av sig så det blir säkert bra.

HA DET GOTT I VÅRSOLEN!!

3 Kommentarer

Postat av: Viksjöbo den 2010-03-24 @ 12:00:40

Hej hej,



Okej...lite längre ljus än i Holland. Här solen går upp 6.34 och ner 19.00. Men......'lite' varmare här.......13 gr. Ändå jag saknar Sverige...40 dagar kvar!!!!

Idag och på fredag jag ska tummarna för Timrå!! Heja 51!!

Ha det så bra i Stockholm.



kram

Viksjöbo



Postat av: Kajsa & Runo den 2010-03-24 @ 14:45:29

Ha en trevlig veckända i hufudstaden!

Hälsa ev. Cornelisvänner ni ev. råkar möta.

Postat av: Viksjöbo den 2010-03-25 @ 22:04:49

Hej hej,



Tyvärr för Timrå. Hoppas det går bättre på fredag!

Jag ska tummarna igen.

Ha en bra helg!



kram

Viksjöbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback