Senaste Inlägg

Ett tag sen.....

OJ vad tiden går, i söndags kom man då hem från golfveckan i spanien
och det blev verkligen så bra som man hade hoppats. regn en dag i övrigt
sol o värme och trevliga kamrater helt enkelt toppen. Golfen gick väl sådär
men man vill ju alltid att det ska gå bättre. Verkligen ett kanonställe EL Rampido
med två 18-håls banor som vi spelade 3 gånger på varje, gröna och fina och
supersnabba greener men banorna var ganska långa ca 6000 m. Så det blev 6
härliga promenader under 6 dar.  Men nu är man hemma och tillbaka i verkligheten
i går var jag och hörde på en föreläsning om bra mat, tänkte försöka att äta
lite vettigare men ändå att äta mat!!! vi får se hur det går. Motionera lite mera har
jag också tänkt, har alldeles för stillasittande jobb lite promenader skadar inte.
Helgen 9-10 maj blir ju verkligen en höjdare när det gäller spelningar,
först i Torpshammars Herrgård på lördag och sen i Tuna kyrka i Tunakörens
vårkonsert, båda gångerna tillsammans med Jocke Nilsson. Trevligt att få vara
tillsammans med ungdommar det mår man bra av.
Men nu vill jag ha vår och värme, det vill väl ni också? 



Rena instruktionsbilden eller hur?


Lunch efter avslutad runda (det kom faktiskt mat sen)

1 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-04-03 @ 12:48:55

Hej Tiger...

Ser professionell ut på bilder...kanske du kan lära mig. Men inte 18 håls, jag vill börja med 1.

Jag tänker också helg av 9-10 maj ska bli mycket speciell. Jag är mycket glad vi är i Sverige då.

Succé med äta "vettigare"!

kram Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback