Senaste Inlägg

I MORGON GÄLLER DET.......

För Visor på Smedjan!!! Jag är laddad till tänderna inför morgondagen, ska bli otroligt kul.
responsen från media har varit kanonbra och 5 annonser i ST måste väl
få dit folk hoppas jag. Och det är redan fullbokat för matgäster 125 pers + väntelista
Artisterna "dom som jag pratat med" är också laddade dom tycker det ska bli
kul med ett nytt arangemang. Och som grädde på moset fick jag ett mail igår att
radioprogrammet Felicia som är ett visprogram kommer till Smedjan för att banda
och sända sedan. kul va..

NU ÄR DET BARA TVÅ SAKER SOM MÅSTE KLAFFA
VÄDRET OCH
ATT ALLT FUNGERAR SOM DET ÄR TÄNKT.

VI SES ALLIHOP I MORGON PÅ SMEDJAN!!!!!!!!!!


3 Kommentarer

Postat av: Lillemor den 2009-08-15 @ 12:24:17
http://littlemother.blogg.se/

Ja det ska bli riktigt roligt ikväll:)

Och det blev en riktigt rolig kväll!

Postat av: Leif den 2009-08-16 @ 15:08:24

Ja det blev verkligen lyckat, bra från scenen och bra med publik, att det sedan kom några ynkliga regndroppar kunde inte förstöra stämmningen

Dra nu ihop ett gäng och inta Sandnäsets camping den 29/8 så ses vi där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback