Senaste Inlägg

NU HAR MAN LANDAT........

Efter helgen med Visor på Smedjan, och jag känner mig helnöjd
med att den första visfestivalen fungerade så pass bra direkt.
Mycket tack vare mina goda medarbetare, utan dom skulle inte
resultatet bli så bra. Alla bryr sig, har åsikter, tar i där det behövs
sånt är inspirerande. Här gick man och sökte konferensier och så
hade vi en så utmärkt person i egna ledet, bra jobbat Johnny.
Olli sålde 26 st Visor på Smedjan tröjor!!!!! fantastiskt  vilket gjorde att
det inköpet gick ihop.  Det finns 10 tröjor kvar om någon vill ha.
Kajsa o Gerd tog hand om artisterna med den äran, Marieke fotade 180 kort
en del av dom kommer så småningom in på hemsidan.
Personalen på Smedjan med Olle och Madde i spetsen hade gjort en
kananjobb med förberedelserna så att det verkligen såg ut som
ett festivalområde med tälten belysning mm.
Ja det finns många intryck jag skulle vilja skriva om när det
gäller helgen, och dessutom alla artister som lovordar arrangemanget
det känns ju otroligt kul. Det här måste vi bara göra igen.
Sen tyckte jag faktiskt att vi i Don Quixotes gjorde en ovanligt bra spelning
det känndes så i alla fall.
Än en gång tack alla som hjälpt till i helgen.
 
Jag var i kontakt med Sandnäsets Camping igår (dom fick affischer), och där är dom
övertygade om att det blir fullsatt den 29/8 så tänker någon åka dit så boka bord nu!!!

HA DE ALLA!       SEE YOU SOON!

1 Kommentarer

Postat av: Lillemor den 2009-08-21 @ 10:38:59
http://littlemother.blogg.se/

Tack för dina kloka ord, dom är alltid välkommna.

Jag ser självklart jätte mycket fram emot Thailandresan! Och visst är mina bekymmer bra mycket mindre än vad andras kan vara, men dom är stora för mig, och jag vet snart inte vad jag ska göra. Men det löser sig väl allid..på något sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback