Senaste Inlägg

I GÅR SKREVS HISTORIA......

Det finns inte ord för att beskriva det som hände i EON arena igår
Helt enkelt otroligt största segern sen 1975 OCH VI VAR DÄR! 
JAG SÄGER BARA  8 - 0  Nu  gäller det att ladda om för Södertälje
borta i morgon, den kan bli otroligt avgörande FAST vi har ju några chanser
till, både Frölunda och Luleå hemma och där har vi absolut chans på
nya poäng Jag har bokat biljetter till båda den här avslutningen måste
man bara se på plats. Spänningen är - OLI.......DLIG.
På körövningen i tisdags blev jag avtackad för min insats på Mallorca
för som dom skrev "för att ha förmedlat den svenska visan på ett utomordentligt
sätt"   Det är bara att tacka för att jag fick förtroendet, och att dom var nöjda
med resultatet var ju härligt att höra. Nu jobbar vi för Caprice i April  där
Kalle Moreus och Bengan Jansson blir gästartister.

Jag undrar om inte Helene (bilden) med sina magiska övningar
i pauserna och med sin närvaro fixade segern!!!
Helene hjälper Timrå IK

HA EN TREVLIG HELG ALLA DÄR UTE I CYBERRYMDEN!

2 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-02-21 @ 17:14:56

Hej Sun King,



"Blygsamhet pryder det människa" (en Nederlänska uttryck)

Jag tycker det verkligen också mycket modig om oförberedd att spela i en annan land. Super!

Tyvärr är vi ännu inte i Sverige 25 April.



kram Marieke

Postat av: Carin den 2009-02-22 @ 00:31:16

Hmm...undrar vad de magiska övningarna bestod av... Men fantastisk seger - hoppas spelet var lika njutningsbart soam resultatet!!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback