Senaste Inlägg

NE----j, JA-------A

Vad ska man säga om gårdagens match,- ingenting---- det viktigaste var att MoDo och Djurgården
förlorade så nu är det klart med slutspel. Det mest spännande nu är vad Färjestad väljer för lag
att möta i kvartsfinalen. Och sen kan vi sitta avslappnat på lördag och njuta av en förhoppningsvis bra match,
äta något gott och dricka lite vin före, och sen springa till baren i pauserna Ha Ha!   Ja vi får se!
Kul för mig att det rör på sig lite med spelningar, se www.leifnyberg.se  det var ju ett tag sen ( förrutom
mallorcaspelningen då) så det känns inspirerande. Och solen skiner idag -3 grader ute, en strålande 
vinterdag, så ni som gillar det passa på och njut, själv ska det väl bli en promenad  hoppas jag.

HA EN SKÖN HELG!
 

1 Kommentarer

Postat av: marieke den 2009-02-27 @ 13:17:28

Hej livsnjutare,



Asså...jag har tillräcklig blåst...du har din SOL! Good for you! Vi ha regn....IGEN...men för mig inte problem, vi benämna regn när "holländsk väder".

Jag önskan dig en mycket skön helg med en avslappnat match och gott äta och dricka.

Be the pleasure lover!



Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback