Senaste Inlägg

En Vinst och en förlust

I går var det hockey för hela slanten!  Först var Helene o jag på TIMRÅ - MODO tillsammans med
Kristina och Ulf. Viken kanonmatch av TIMRÅ en riktig kämpamatch, fast jag måste medge att
MODO var inte bra. Skit samma vi vann med 4-1 det var huvudsaken.
Sen hem och vänta på junior WM finalen som startade 01.45 , Tyvärr gick det som väntat Kanada
var för bra helt enkelt,och dom spelade lika fult som dom äldre gör så dom sykade bort svenskarna.
förlust med 1-5 matchen var klar 04.00  och det gick bättre att vara uppe än jag trodde.
Och i dag är det sista dan på den långa ledigheten, nu blir det bara rena arbetsveckor framöver,
fast jag har ju 7 febr att se fram emot


2 Kommentarer

Postat av: marieke den 2009-01-06 @ 13:49:31

Helt glömma...för dig sommar börja 7 dec!

Därefter det är nästan sommar i Sverige...

Postat av: marieke den 2009-01-07 @ 23:30:06

Ursäkt...lite fel...jag menar 7 FEBR. förstås!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback