Senaste Inlägg

Jaaaaa............

Vi vann underbart!!!..Timrå gjorde 4 - 3 när det var 38 sekunder kvar.  Bra kämpainsats,
MEN vi måste skicka Axelsson, Sund och Päijärvi på målgörarläger dom missar alldeles
för mycket klara lägen det har vi inte råd med i forsättningen. Men ny match i morgon
och då ska jag hjälpa till (med att skrika från läktaren) då ska vi bara slå Södertälje.
Och vet ni vad i morse var det 22 grader KALLT,  Usch.......  fy tusan vad onödigt.
Nä 22 grader varmt det är bättre, Vad kul det är med musik i alla fall, jag läste att
Lillemor lyssnade på "Benny and the jets" jag förmodar att det är samma låt som jag
lyssnade på när jag var i 20 års åldern då med Elton John jag antar att det är någon annan
artist nu. Men bra musik kommer alltid att finnas kvar. (Tror och hoppas jag).

HEJA , HEJA, HEJA  TIMRÅ!!!!!   OSV.

1 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-01-16 @ 19:19:31

Hej Leif,

Lycka med skrika....vi skrika lite ljudliga nedifrån Nederländerna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback