Senaste Inlägg

Nu börjar det likna något....

20/1  + 2 grader och våren närmar sig !!
Vad skönt det var med seger i lördags  4 - 2 nu är vi verkligen med i matchen!!!!!!
inom kort har vi nu tre viktiga matcher mot Brynäs, Rögle och MoDo där viktiga poäng
och placereringar står på spel.

Här nedan syns hemmaklacken,  jag kan lova att den hörs.

Timråklacken

Ja och annars är det tisdag och körträning, vi laddar för fullt inför Mallorca och
har också börjat att öva inför Caprice som kommer i slutet av April.
På jobbet har vi utbildning den här veckan och det är ju upplyftande för hjärnan,
men trött blir man det är ju lite ovant.

Nu håller vi tummarna på torsdag...........

1 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-01-20 @ 19:07:27

VAD!!! +2 i januari? Jag tänkte att jag kan fira min födelsedag(30-1) med genuina vinter...oei...kanske vi måste flytta till Ryssland.....nej... Svenska är en mycket vackra språk...men...jag veta Leif... lära på "våra" ålder, där blir er trött av...

Jag ska tummarna på torsdag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback