Senaste Inlägg

Sköna snubbar......

Lars Winnerbäck
I går såg jag TV-programmet med Lars Winnerbäck, vilken skön typ och jag
måste säga att jag gillar verkligen hans musik och hans sätt att framföra
sin musik, med t ex 2 fioler ovanligt men ett skönt sound. Jag måste absolut
lyssna mer på LW, ett kanonprogram med bl a låten "om du lämnar mig nu"
som jag har lirat några gånger. 
Sen var det också ett TV-program om Cornelis, (Cornelis och hans damer)
där hade man sett det mesta förrut, men det är ju
 aldrig fel att lyssna på eller få lite mer info om allt omkring Cornelis.

Ny Match i kväll i Luleå, viktiga poäng står på spel.  Helene och jag har fixat
biljetter till på lördag och den superviktiga matchen mot Södertälje,

TAKE CARE EVERYBODY!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback