Senaste Inlägg

Viken helg!

Måndag 22 December 2008     

Vilken fantastisk helg!

Julton är alltid = Jul, då infinner sig julkänslan och det är absolut något jag inte vill missa. Det är en helt otrolig känsla att stå där i denna maffiga kör och få ge järnet i våra mesta julsånger men också i nya tappningar. Det blir också en speciell gemenskap när så många laddar för denna ändå ganska krävande helg, naturligtvis mycket slit och ansträngda stämmband men också tid till social gemenskap före och mellan konserterna. Efter en sån här urladdning kan man inte annat än att ha ett otroligt välbefinnande, och man har en skön känsla inombords.

Och nu har vi ( jag och ni ) möjligheten att få även se julsånger från Globen i kväll och på julafton ( kanske har kameran zoomat in lilla mig nånstans ( jag står nästan i mitten en bit ovanför orkestern.

GLÖM NU INGEN VIKTIG JULKLAPP!

 image


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback