Senaste Inlägg

KATASTROF.......

Tyvärr blev inte golfdagarna som man velat, Jag spelade helt enkelt uruselt, vet  inte varför men skit i det
nu blir det fest idag fredag. Och föresten hade vi trevligt ändå sov över hos Olli o Lena i deras sommarstuga.
Och framför allt hade vi trevligt på Golfrestaurangen på kvällen, träffade Kenneth Högström på dan och han sa
att han tänkte lira på kvällen så jag tog med mig guran och det blev en härlig stämmning med mycket Cornelis men
även en hel del annat, Reinhold dök upp med munspelet så det blev några blues också. Tydligen var det så bra
att jag fick en spelning på Ånge golfklubbs restaurang på Hussborg den 23/7. MEN som sagt i kväll är det fest då blir det
säkert också mycket sång och musik, ska bli trevligt.


1 Kommentarer

Postat av: marieke den 2009-07-17 @ 11:47:53

Hej livsnjutare,



Glöm golf!!!!!!!!!! och njut av musik!!!!!!

Tyvärr vi är 23 och 24 juli inte i Sverige.

Ha det så trevligt!



kram

Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback