Senaste Inlägg

LADDAD ÄR ORDET.....

Sista kvällen i Västervik blev riktigt bra, hur konstigt det än kan låta tyckte jag att Lalla Hansson
var bäst han fick en otroligt bra bublikrespons och det blev verkligen fart, han har ju trallvänliga låtar
och många kan hans texter. Dom övriga tex Staffan Hellstrand och Peter Lundblad var som väntat
men på det hela taget en bra kväll och inget regn på hela kvällen. Jag gjorde någon sväng ut till
tältet och träffade på Jocke med Syster det blev en hel del snack, trevligt det var bra fart på dom
och när vi vandrade hem fortsatte dom i ungdomstälten utanför så deras kväll hade bara börjat.
Vi hade trevligt sällskap av Gun och Hjördis hela helgen, tack för det!
på bilden är vi på Tant Grön och köper kvällens käk, grekisk sallad med bröd och medtaget vin
(naturligtvis) en snacksalig man dök också upp .


Efter att fått kliva upp sju (7) i morse och gå till jobbet för att göra en insats för en kund så 
LADDAR VI NU FÖR GOLF i morgon och på onsdag, och trot eller ej i morgon måste vi kliva upp
kl 04.30 avfärd 05.15 framme i Öjestrand 06.00  uppvärmning, OCH 06.30 promenad till hål 6 det är nämligen
kanonstart ( alla startar samtidigt på olika hål) startskottet går kl 06.50  och vid så där 11.30 ska vi vara klara.
Efter en lunch som vi hoppas går att äta där (alla är naturligtvis hungriga och alla blir klara samtidigt) bär det hemmåt,
så frammåt 14 tiden eller så är man hemma igen. KOM INTE OCH SÄG ATT DET ÄR EN SPORT SOM
INTE KRÄVER ANSTRÄNGNING,  MEN DET ÄR JU ROLIGT FÖRSTÅS.
En sak är säker det blir nog en tupplur när man ser sängen,,,,,,,, Men det är några timmar dit.
Lycka till säger jag till mina medspelare Helene, Håkan och Nisse vi ses imorgon.
DENNA HÄRLIGA FORM AV PRIMITIVT JORDBRUK..............

2 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-07-13 @ 23:44:16

Hej 'semesterfirare',



Oj, att är mycket tidig!! Jag inte kalla det idrott, jag kalla det elitidrott!!

Jag gärna hör hur ni ha spelade.

Jag ska tummarna.

Lycka till!!



kram

Marieke

Postat av: marieke den 2009-07-15 @ 10:02:19

Hej Leif,



Jag läste på Lillemor's blogg hon fylla år idag, så också för dig...Grattis!!

(mycket kär va du ha skrivit på hennes blogg)



Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback