Senaste Inlägg

NYA TIDER KOMMA-------

Ja så är man då inne i den s-k semesterlunken. Men jag kan inte säga att jag har märkt av
den än, men det kommer säkert då vi drar söderut till Västervik. Nu är inte väderutsikterna dom bästa
men vad gör det, vi har ju lägenhet där vi kan ligga och kura dricka pilsner och vin och så kommer
säkert Gun och Hjördis på besök och då blir det underhållning också. Annars var jag gondolsnubbe
häromdan då 50-årstanterna hade träff, dom fick en båttur men i hällsjöfjorden fick jag paddla för då skulle
dom dricka skumpa och äta J-gubbar, dom såg ut att trivas. I går blev det en golfrunda på Öjestrand och
tyvärr är allt mitt spel som bortblåst likaså självförtroendet. så det är tur att vi ska bort så man kan ladda
om till tävlingarna till veckan på Tis-ons. Till sist får jag önska min käresta ett jättegrattis till jobbet, bara 
känslan att bli utvald av 350 sökande måste stärka vem som helst, hoppas det blir bra......
Jag återkommer med rapporter från Västervik.
HA DE!

  

3 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-07-08 @ 22:18:23

Hej Livsnjutare.....

Min råd....... tänker på, och gör bara trevlig grejer!!!! och jag vet säkert, när du har sett min 'golfbegåvning' din självfötroende är tillbaka!

Ha det så trevligt i Västervik!

kram Marieke

Kära vän, en svacka i golfkarriären är en baggis.

Du kan ju så mycket annat. T.ex. svinga en bägare, sjunga en visa, slå i en spik. Verkligen inte dåligt!

Postat av: Leif den 2009-07-10 @ 16:14:33

Tack för all tröst, så där alvarligt tar jag inte golfen men det är ju alltid roligt när det går bra oavsett vad man gör. Men det är klart nästa vecka är en ny vecka och det går det säkert bättre.

/ Leif


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback