Senaste Inlägg

I dag är det allmän flaggdag.......

För att Johannes döparen och jag firar gemensam högtidsdag,

Ja ännu ett år har faktiskt gått
och ännu mera erfarenhet man fått,
Nu börjar jag längta så smått,
att se vad som i år fallit på min lott.

Kaffe o tårta blir det i alla fall,
god mat och möjligen en pilsner kall.
kanske tar någon upp en trall
som kommer att eka över Hällsjös vall.

Jag bara skojar, det bästa är väl andå att alla hör av sig
att barnen kommer ihåg, kanske är dom påminda av
en mor som alltid har koll, vad vet jag. 

Och Solen skiner från en klarblå himmel
så ska vara när man har högtidsdag.

Hurra Hurra Hurra Hurra för alla Johannes!


Så här blir det i kväll!      ligga på rygg med ett korsord, det är livet det!!!!! 
 

2 Kommentarer

GRATTIS, GRATTIS!!!!!!

Hade inte en aning om att du heter Döpare!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback