Senaste Inlägg

Nu blir det mycket Musik...

För nu blir det övningar i två dar inför konserterna på
lördag och söndag. I kväll mellan kl 16.30-17.30 ska jag
träffa Chatrine Bergendahl och gå igenom några arr.
Efter det kommer the boys i Don Quixotes för ett övn.pass inför lördagen.
I morgon blir det övning med bassist och tunakören inför söndagens konsert
Till Torpshammar kommer vi med två nya låtar
som jag/vi inte spelat förrut. En hyllningssång till Cornelis och
en låt som jag översatt från Hollänska, det är en låt som Cornelis
bara spelat in i Holland " Het mannetje in mijn gitaar".
På Svenska heter den  "Det bor en man i min gitarr" . 
m.a.o blir det världspremiär för min svenska text.

Sen till något mera världsligt, nu är äntligen mattan till tvättstugan på plats
även väggmattan idag hoppas jag. så nu blir det att ta nya tag och få i ordning
allt ihop, men det ska bli så roligt så.
Ha nu en bra vecka så hoppas jag att vi träffas  på lördag och söndag !!!!!!!!!

 

1 Kommentarer

Vilken underbar musikhelg du och dina vänner bjudit oss på!!!! Tack för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback