Senaste Inlägg

Det är måndagmorgon och mitt huvud känns så tungt.........

Efter en snabbvisit till Stockholm för att se NHL hockey och fira av en
pensionär ( Lennart Blomqvist) är man tillbaka på jobbet igen,
inte blev man så där jätteimponerad av hockeyn, men lite
snabbare går det förstås men det var ganska slavigt spel men det är ju tidigt
på säsongen så det lär väl bli bättre. mycket publik var det i alla fall, många besvikna
skulle jag tro efter Detroits båda förluster. Men vad gör det vi har ju ett rött lag
att titta på här hemma TIMRÅ IK. Dom har börjat bra spelmässigt men får 
tyvärr inte med sig så många poäng, och många bortamatcher har det varit
så även nästa Röggle i Ängelholm vi får hoppas på poäng då.

I övrigt kommer vintern med stormsteg, och nu längtar åtminstone jag till
lägenheten, bara det blir klart,, det är en hel del som ska fixas innan det går 
och flytta dit. och vinterdäcken ska på bilarna och sen är det inte så lågt
till Thailands resan i alla fall värme att se fram emot. Och sen är det ju JUL
oj vad tiden går. 

"Hej tomtegubbar slå i glasen"

 

1 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-10-05 @ 11:11:00

Hej hej,



När jag kunde trolla, skulla jag önska det var juni i morgon!



kram Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback