Senaste Inlägg

Väntan......

Efter ännu 2 dar med MVR i Stockholm på Bergendals konferencenter i Sollentuna
är det nu väntetid fram till tåget går kl 16.30 konferensen blev klar till lunch och
nu är det bara att vänta, tråkigt tråkigt! Jag ångrar att jag inte tog bilen då hade det
bara varit och åka nu och varit hemma vid 16-tiden. Risken är väl att när man kommer
till city så blir det väl någon öl medans man väntar och det behövs inte egentligen, för det
blev ju några igår, fast lagomt. ja vi får se hur det blir jag har ju bilen i Sundsvall.

Vad jag förstått på rapporterna ska badrummet vara klart nu vad det gäller kakel
och klinkers, härligt!!  Då är det bara resten kvar! vatten ska dras elen ska fixas och
toastolen ska monteras och handfat skåp mm så det är en bit kvar än.

I morgon kommer Birgitta Lindström för att vi ska kolla på lite stämsång, Sven Olov
kommer också med sitt munspel, sen ska jag sammanställa dom inspelade
ideerna och ta med mig till Stefan Olsson i Ljusdal på söndag, det ska bli spännande.
Sedan är det tänkt att nästa veckoslut ska inspelningarna påbörjas i hans studio.

Vad ska man säga om TIMRÅ, ja inte ser det bra ut sist i tabellen och få poäng blir det,
fast man spelat rätt hyfsat.  Man får väl åka på fler matcher och stötta, sen kommer
det 2 förstärkningar snart dom behövs verkligen.

GO TIMRÅ GO KOM IGEN BARA...........

1 Kommentarer

Vi önskar dig LYCKA till med skivinspelningen och ser fram emot releasepartyt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback