Senaste Inlägg

I KVÄLL SMÄLLER DET.....

Första matchen för TIMRÅ den här säsongen,  BRYNÄS hemma måste vinnas!
Jag är på plats för att se till att det blir så!!!!
I övrigt måste jag berätta att golftävlingen i helgen gick bra
Jag och Erik gjorde 36 poäng och kom på 19 plats utav 88 startande, 
det får väl sägas vara bra, kanonväder var det, varmt och skönt och 
inget vind vilket inte är så vanligt i fjällvärlden.
En spelning ramlade in också, ons 30/9 cafekväll med allsång med Tunakören
Jag ska göra några egna låtar sedan vara med och spela till allsången.
det blir trevligt som ett avbrott i mina förberedelser för inspelning.
I förra veckan var Sven-Olov hos mig och vi testade en hel del och körde
in på datorn, i morgon kommer Bengt-Olof med sina Congas för att se vad
vi kan hitta på.  Jag är också lite småförkyld men jag har inget svinaktigt
beteende så det går väl över hoppas jag, för övrigt verkar många vara lite
förkylda nu, det blir väl så när det blir kallare och ruggigare ute.

NU HÅLLER VI     FÖR TIMRÅ I KVÄLL !

1 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-09-24 @ 13:15:48

Hej Leif,



Hoppas du är bättre för 30 september.

Kanske inte så mycket skrika i kväll.

Krya på dig!



kram Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback