Senaste Inlägg

Nu är biljetterna köpta.......

Till Timrås hemmapremiär mot Brynäs, ska bli otroligt intressant
att se hur årets lag ser ut.  Expertisen har ju tippat Timrå på 8:e
plats i serien men det där brukar aldrig stämma det finns alltid lag
som överraskar och andra som floppar t ex MoDo förra året. Nu
tippas dom att komma 4.a i år vi får väl se!!!!!


I Helgen är det Klösjö och Höstslakten årets bästa golftävling, eftersom
min kära hustru har dragit till Sicilien så ska jag spela tillsammans med
Erik Olofsson det ska bli jäkligt kul. Och som vanligt är det ju kul och
återse hela gänget som brukar vara där uppe.
Annars håller jag på och jobbar med låtarna som jag tänker spela in
så småningom i Stefan Olssons studio i Ljusdal, och det blir säkert så
att man blir döless på dom innan det är färdigt. 

Den 30:e sept ska jag vara med på en allsångskväll i Lillkyrkan i Matfors
tillsammans med Tunakören, det blir ett blandat program.

BE CAREFUL OUT THERE!

1 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-09-17 @ 09:43:05

Hej hej,

Jag ska tummarna för dig och Timrå!

kram Marieke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback