Senaste Inlägg

Sandnäset vilket drag...

Ha Ha! jag tänkte mest på att det blåste en otrevlig kall vind som förstörde
en del av stämmningen. Men annars hade vi en trevlig stund där och ett 40-tal
Cornelislåtar hann vi med. 120 pers hade förbokat mat, och några äldre farbröder
som stod i kön för att få mat hörde jag säga att det inte hade varit så mycket folk
i Sandnäset sedan 50-talet. Men nästa år ska den stora altanen vara inglasad så
då kan det blåsa, hoppas vi får vara där då också. Marieke har sms:at och sa att
dom åkte direkt till IJmuiden där det var en Cornelisdag, Piter Wilkens, Karin Kalmér
m fl. det skulle ha varit trevligt och vara där, men man kan inte vara överallt.
Och som vanligt har jag(vi) mycket på gång, i morgon ska jag till Lasse Sörensen
som ska hjälpa mig att såga till några timmerstockar som vi ska ha till sloboden.
Och så ska jag riva ur badrummet i lägenheten, så Dennis kan börja sätta in kakel
och klinkers mm. På lördag är det VM i golf  någonstans, och KFUM kören ska till
Östersund, och så har jag påbörjat förberedelserna för en inspelning av en CD
som kommer längre fram i höst.  Och så har man ju ett jobb att gå till varje dag,
så inte saknas det sysselsättning.

                                                                           

Marieke och Arend vid Cornelisstatyn   (tack för fotot) 

Ha en bra vecka alla där ute i cyberspace.


2 Kommentarer

Postat av: Marieke den 2009-09-03 @ 07:54:13

LYCKA TILL FÖRBEREDELSERNA FÖR CD!!!!!

Postat av: Anonym den 2009-09-03 @ 07:55:06

LYCKA TILL MED FÖRBEREDELSERNA FÖR CD!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback